رئیس هیات فوتبال هرمزگان 

وظیفه خودم می دانم که به یاد پیشکسوتان باشم 



قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال هرمزگان به همراه اعضای هیات به دیدار پیشکسوت ورزش استان رفتند.
 
به گزارش صبح ساحل، قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال به همراه اصغر معماری دبیر، محمد بارانی ریئس کمیته مسابقات،  حمید سایبانی کمیته آموزش و منصور پزشک مدیر امور مالی به دیدار عبدالحمید سعیدیان پیشکسوت فوتبال و ورزش استان رفتند.
در این دیدار که در منزل پیشکسوت ورزش صورت گرفت رئیس هیات فوتبال هرمزگان گفت: احترام به پیشکسوت همیشه واجب بوده و بنده و اعضای هیات همیشه وظیفه خود می دانیم که به یاد پیشکسوتان باشیم.
قاسم رنجبریان اظهار داشت : برای موفقیت در هر کاری باید از تجربیات دیگران بهره برد و چه بهتر این که بیشتر از تجربیات پیشکسوتان بهره ببریم.
رئیس هیات فوتبال هرمزگان گفت : خدماتی که سعیدیان به ورزش و فوتبال استان کرده است فراموش شدنی نیست و همه ورزشکاران به نوعی مدیون زحمات و تلاش های این پیشکسوت می باشد.
رئیس هیات فوتبال هرمزگان بیان داشت: خیلی خوشحال خواهیم شد که پیشکسوتان برای پیشبرد فوتبال استان به ما برنامه بدهند و تجربیات خودشان که بسیار ارزشمند است در اختیار ما بگذارند. وی گفت: از آقای سعیدیان دعوت می کنم که روزی را به هیات فوتبال بیایند تا ضمن بازدید از مجموعه هیات جلسه ای را با هم داشته باشیم برای پیشرفت فوتبال زیرا ایشان به عنوان یک باشگاه دار قدیمی می تواند راهکارهای زیادی به ما بدهند. 
رئیس هیات فوتبال گفت: برای برطرف کردن مشکلات باشگاه استقلال بندرعباس به مدیریت عبدالحمید سعیدیان اقداماتی اساسی را انجام خواهیم داد. 
عبدالحمید سعیدیان پیشکسوت ورزش و فوتبال استان هرمزگان بیان داشت: بسیار خوشحال هستم که در خدمت عزیزان هیات فوتبال هستم .
وی گفت: من خودم یک باشگاه دار هستم و می دانم که باشگاه داری کار بسیار سختی است و امیدوارم که مسوولان بیشتر هوای باشگاه فعال استان را داشته باشند.
سعیدیان همچنین گفت : با کامل افتخار در خدمت مجموعه فوتبال هستم و هر کاری از دستم برای پیشرفت فوتبال برآید انجام خواهم داد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها